Anti-Triiodothyronine (3,5,3′-triiodothyronine T3 CAS#: 55-06-1) נוגדן; ChemWhat קוד: 1393883

אנטיגןתיאורמאפיין
מידע מאובטחתמונותמידע אחר

אנטיגן

שםטריודוטירונין T3
שמות נוספיםליוטירונין; 55-06-1; 6893-02-3; T3; RT3; r-T3; הפוך T3; (2S) -2-אמינו-3- [4- (4-הידרוקסי-3,5-דיודופנוקסי) -3-יודופניל] חומצה פרופנואית; 3,3 ′, 5′-Triiodo-L-thyronine; O- (4-Hydroxy-3-iodophenyl) -3,5-diiodo-L-tyrosine, Liothyronine; 3,5,3′-triiodothyronine; T3; 3,5,3′-triiodothyronine (T3)

תיאור

שםנוגדן אנטי טריודוטירונין (T3)
שמות נוספיםנוגדן ליוטירונין; נוגדן Triiodothyronine רב-כיווני, נוגדן Anti-Triiodothyronine, נוגדן T3
מארחעכבר; עֵז; ארנב
סוג מוצר נוגדן  ראשי
להתייחד לא מצומדות; ביוטין; APC; פוספטאז אלקליין (AP); FITC; משאבי אנוש; פ
אפיוןמכיר בטריודוטירונין. מגיב עם T3-BSA וטריאודוטירונין חופשי (T3).
בקשהאליסה; אימונוהיסטוכימיה (IHC); סופג מערבי (WB); Immunofluorescence (תאים קבועים) (IF / ICC); ירידה בחיסון (IP); תא ELISA (cELISA); Immunoassay (IA); אימונוציטוכימיה (ICC)

מאפיין

טופסנוזלי / Lyophilized
טיפוליש לערבב בעדינות את תמיסת הנוגדנים לפני השימוש.
מצב חפציםאחסן בטמפרטורה של 4 מעלות צלזיוס לשימוש תכוף. מאוחסן בטמפרטורה של -20 מעלות צלזיוס בהקפאה ידנית של הפשרה במשך שנה ללא אובדן פעילות הניתן לגילוי. הימנע ממחזורי הקפאה והפשרה חוזרים ונשנים.
קלונליותחד-שבטי / רב-כיווני
איזוטיפIgG

מידע מאובטח

RIDADRNONH לכל אמצעי התחבורה
WGK גרמניה WGK 2
נקודת הבזק (ו) לא ישים
נקודת הבזק (C) לא ישים

תמונות

ערכת כימות ELISATriiodothyronine T3 ELISA ערכת כימות

מידע אחר

על האנטיגןזהו הורמון המיוצר על ידי בלוטת התריס. יש לו שלוש מולקולות יוד המחוברות למבנה המולקולרי שלה. זהו הורמון בלוטת התריס החזק ביותר, ומשפיע כמעט על כל תהליך בגוף, כולל טמפרטורת הגוף, הגדילה וקצב הלב. זה משפיע כמעט על כל תהליך פיזיולוגי בגוף, כולל גדילה והתפתחות, מטבוליזם, טמפרטורת הגוף וקצב הלב. הורמוני בלוטת התריס, תירוקסין (T4) וטריודוטירונין (T3), הם הורמונים מבוססי טירוזין המיוצרים על ידי בלוטת התריס האחראיים בעיקר לוויסות חילוף החומרים. מרכיב חשוב בסינתזה של הורמוני בלוטת התריס הוא יוד. הצורה העיקרית של הורמון בלוטת התריס בדם היא תירוקסין (T4), שאורך חייו ארוך יותר מ- T3. 3,3 ′, 5-Triiodo-L-thyronine המכונה גם O- (4-Hydroxy-3-iodophenyl) -3,5-diiodo-L-tyrosine או T3 הוא הורמון בלוטת התריס הפעיל ביולוגית. בפטאונים של תת פעילות בלוטת התריס, טריודיוטירונין משפר את מצב הרוח ואת התפקוד הנוירופסיכולוגי. המוצר מווסת באופן חיובי את ביטוי ה- FGF21 בכבד וממריץ את פירוק חילוף החומרים של גלוקוז, שומנים וחלבונים על ידי הגברת רמות האנזימים המטבוליים הרבים כגון hexokinase, 6-phosphatase גלוקוז בכבד וכן אנזימים מיטוכונדריאליים לזרחת חמצון. בנוסף, המוצר מאפשר את צמיחת הגוף הרגילה אצל ילדים ומהווה ציר מרכזי להבשלת מערכת העצבים המרכזית בעובר.

קנה מגיב

אין ספק ריאגנט? שלח פנייה מהירה אל ChemWhat
רוצה להירשם כאן כספק ריאגנטים? (שירות בתשלום) לחץ כאן ליצירת קשר ChemWhat

יצרנים מאושרים

רוצים להירשם כיצרן מאושר (דורש אישור)? אנא הורד ומלא טופס זה ושלח חזרה ל [מוגן בדוא"ל]

צרו קשר לקבלת עזרה אחרת

צור איתנו קשר לקבלת מידע או שירותים אחרים לחץ כאן ליצירת קשר ChemWhat